RollWin

Μικρό Μάτι

Μεσαίο Μάτι

Μεγάλο Μάτι

Οδηγός 7CM

Οδηγός 12CM

Ο ιδανικός συνδυασμός:Ρολλό ανοικτού τύπου (αποτελείται από: Άξονα, κουρτίνα, οδηγούς και κουτί) για κάθε είδους καταστήματα και επαγγελματικούς χώρους. Προσφέρει τον μέγιστο δυνατό φωτισμό και αερισμό, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει τον χώρο σας.

Ποιότητα κατασκευής:Κατασκευάζεται από βέργες γαλβανισμένο σιδήρου διαμέτρου 8mm, οι οποίες ενώνονται μεταξύ τους σε ισχυρούς συνδέσμους σχήματος ρόμβου, διαστάσεων: 17 Χ 11,5cm / 10 X 11cm / 7 X 4,5cm. Το τελευταίο μέρος του προφίλ είναι ειδικά ενισχυμένογια επιπλέον σταθερότητα και ανθεκτικότητα, ενώ ταυτόχρονα φέρει λάστιχο στο μέρος που εφάπτεται του εδάφους για επιπρόσθετη στεγανότητα.

Πολλές δυνατότητες:Προσφέρεται με χειροκίνητη ή ηλεκτροκίνητη λειτουργία, για την τελευταία υπάρχει διαθέσιμη μία μεγάλη γκάμα από μοτέρ, ενώ ταυτόχρονα επιδέχεται προσθήκη κάθε είδους κλειδαριάς για επιπλέον ασφάλεια. Τέλος, το κουτί καλύψεως του μηχανισμού μπορεί να παραχθεί στο ίδιο χρώμα με το προϊόν, για ακόμα καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα.

Γενικά χαρακτηριστικά δικτυωτών ρολών:

  • Για καταστήματα και επαγγελματικούς χώρους όπου η προστασία τους υπαγορεύεται να συνδυάζεται με την προβολή των εμπορευμάτων τους

  • Κατασκευασμένα από βέργες γαλβανισμένου σιδήρου Ø8mm S220 κατά ΕΛΟΤ 959 κυκλικής διατομής ειδικά διαμορφωμένες σε πρέσα υψηλής πιέσεως.

  • Ένωση μεταξύ των βεργών με ισχυρούς συνδέσμους («δέματα») από γαλβανιζέ λαμαρίνα πάχους 1.5mm και δημιουργία ρομβοειδών ανοιγμάτων σε μέγεθος που ποικίλει ανάλογα με τις απαιτήσεις του χώρου.

  • Υψηλές τιμές διαφάνειας μέχρι και 80%

  • Βαμμένα ηλεκτροστατικά ή με τη φυσική τους μεταλλική αργυρόλευκη εμφάνιση του ψευδαργύρου (γαλβανιού).

  • Η διάρρηξή τους εξαιρετικά δύσκολη έως πρακτικά αδύνατη.

  • Κλασσική εμφάνιση με πλευρές ρόμβων κυματιστές (μεγάλο, μεσαίο και μικρό μάτι).

  • Χειροποίητη σε μεγάλο μέρος κατασκευή με σημασία στις λεπτομέρειες

  • Αποτελείται αποκλειστικά από γαλβανισμένο σίδηρο, οπότε αποφεύγονται πλήρως φαινόμενα καστανόχροου στιγματισμού από διάβρωση σε κρυφά σημεία που δεν επικάθεται η βαφή.

  • Γάντζος χειροκίνησης και πρακτικό χερούλι και για την περίπτωση χειροκίνησης μέσω ελατηρίων (2 χερούλια για πλάτος μεγαλύτερο των 3.50m).

  • Κατώτατο φύλλο (ποδιά) κλειστού τύπου πάχους τουλάχιστον 1mm και ενισχυτική γωνία 30x40mm πάχους 3mm, για μία υψηλού βαθμού στιβαρότητα.

  • Πάνω φύλλα κλειστού τύπου για ομαλή εκκίνηση τυλίγματος

  • Διπλή γωνία σε περιπτώσεις μεγάλου πλάτους (άνω των 5.00m).

  • Ειδικά μηχανικά τερματικά για ακινητοποίηση στο επιθυμητό σημείο

  • Ισχυροί μεντεσέδες για σύνδεση κουρτίνας- άξονα

  • Δυνατότητα ειδικής κατασκευής κατώτατου φύλλου που να ακολουθεί πιθανή μικρή κλίση του εδάφους.

  • Δυνατότητα υποδοχής κλειδαριών ασφαλείας και λουκέτου

  • Αναβάθμιση με συστήματα αυτοματισμού

  • Δυνατότητα δημιουργίας εξειδικευμένων κατασκευών

  • Σταθερές διαστάσεις που δεν μπορούν ούτε να μειωθούν με κοπή, ούτε (φυσικά) να αυξηθούν σε περίπτωση αστοχίας

  • Κατά τη μελέτη σχεδιασμού του συστήματος με κουρτίνα από δικτυωτό (ιδιαίτερα στην περίπτωση των ηλεκτροκίνητων ρολών) θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η πιθανότητα αναρρίχησης πάνω στην κουρτίνα μικρών παιδιών και ζώων. Οπότε θα πρέπει να σχεδιαστούν και να εγκατασταθούν επιπλέον συστήματα ασφαλείας προκειμένου να επιτευχθεί η ασφαλής λειτουργία του ρολού κατά την ανύψωση της κουρτίνας.

  • 4 διαφορετικά είδη δικτυωτών για κάλυψη οποιασδήποτε απαίτηση

 

Μεγάλο μάτι 17×11.5

Μεσαίο Μάτι 10×11

Μικρό Μάτι 7×4.5

    

Υλικό κατασκευής

Γαλβανισμένος σίδηρος

Γαλβανισμένος σίδηρος

Γαλβανισμένος σίδηρος

Ύψος προφίλ (βήμα) mm

69

59

37

Αριθμός προφίλ ανά m ύψους

15

17

27

Πάχος υλικού

Ράβδοι Ø 8 mm

Ράβδοι Ø 8 mm

Ράβδοι Ø 8 mm

Βάρος (kg/m2)

8,0

11,0

16,6

Ελάχιστη διάμετρος περιέλιξης (mm)

Ø 159

Ø 159

Ø 76

Μέγιστο πλάτος (m)

6,00

6,00

6,00

Μέγιστο ύψος (m)

7,50

7,00

6,50

Διαστάσεις ρόμβου (mm)

170×115

100×110

70×45

Συνεργαζόμενοι οδηγοί

4cm – 6cm

4cm – 6cm

4cm – 6cm

Ποσοστό διαφάνειας

80%

70%

60%

Βαφή

RAL

RAL

RAL

Δυνατότητα ηλεκτροκίνησης

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΝΑΙ